Mys på stan

Idag sov jag till kl 11.30. Inte vanligt om man heter Malin Jansson men om man jobbat natt och inte sovit på 24 timmar så är det tillåtet. Efter att jag vaknat och duschat åkte jag ner på stan och mötte upp Emelie. Sedan efter ett tag joinade även Karin oss. Det är alltid lika underbart att träffa de där två godingarna. Vi betstämde även att på lördag ska vi ut hela tjejgänget som är hemma. T.o.m Bubblan hänger nog på, OTROLIGT roligt!

Nu ska jag hjälpa mamma att laga mat och sedan blir det mera mys i tv soffan. Ska nog åka iväg och köpa mig lite smågodis, för det känner jag mig lite sugen på och som lina säger behöver kroppen det då. På tal om Lina så saknar jag henne här hemma nu.

 

Puss på er Sötnosar!

 


Kommentarer
Postat av: Linis

Saknar dig med gumman! Tomt utan dig! Men vi ses snart! PUSS!

2009-10-16 @ 08:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0