Mys på stan

Nu har jag precis kommit hem från stan. Det finns egentligen inte så mycket annat att göra på dagarna i västerås än att gå runt på stan och kika. Jag var iaf nede med karin och sedan kom fanny och mötte upp oss. Så vi gick och fikade och pratade om allt mellan himmel och jord i två timmar innan jag kände att jag var tvungen att röra mig hemmåt eftersom jag ska till mormor och äta nu.

Vi pratade om bröllop, barn, skola, vänner och kärlek. Tänk vad jag kan skatta mig lycklig som har så underbara vänner. Som jag sa idag till dessa två tjejer, jag kommer ha ett led med 9 brudtärnor bakom mig när det är dags för mig att gifta mig. Nej nu kom pappa hem, måste prata med honom.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0