S.A.T.S

Nu har jag köpt gymkort på sats och börjat träna. Imorse kl 10 var jag på spinning och tisdag är jag bokad på styrka, onsdag yoga och torsdag genomgång på gymmet. Så nu jäklar kör jag igång hårt. Men jag ska inte köra för hårt då är jag rädd att jag tröttnar men bara den här veckan, sedan nästa vecka kör jag 3-4 ggr.

I helgen var en jobbarkompis över lite, så det var skönt att inte vara ensam hela helgen. Alex kom tillbaka igår kväll så då hängde vi 3 ett tag och kollade film. Det var även hon som pressade mig till träningen imorse, så tack till henne! Nu är jag ledig till 15.25 då jag jobbar kväll denna vecka, LYX!

Ha en underbar dag alla underbara!

Kommentarer
Postat av: mamma

Guud va duktig du är! Det är ju så kul att träna, o man mår så gott efteråt. Då har du nåt att göra när du jobbar em. Vädret är ju så tråkigt så man kan ju lika gärna vara inne, känns det som. Det lät som du hade en trevlig helg efter att du gått av. Hur länge sov du på lördagen? Är Alex ok? Ha det så bra, puss o kram mamma

2009-10-26 @ 20:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0