Seeg

Igår kväll bestämde jag mig halv 12 att följa med lina och hennes syster johanna att springa över gatan för att dricka lite öl. Jag tog en öl sedan slog john blund till så¨jag gick hem och la mig när de andra fortsatte vidare. Sedan ramlade alla in en efter en, sista kom väl vid halv 5. Vi har haft lite inneboende hos oss denna helg och marika är kvar till onsdag. Haha nu säger paulina raserfraser malin för hon tyckte jag skrev så snabbt. Vi sitter i soffan och ser på O.C. Jag hade glömt bort hur bra det kan vara.

Usch hela den här dagen kommer ju gå på att inte vilja gå till jobbet ikväll. Jag måste helt enkelt bara försöka tänka bort det och slappa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0