Shopping

Nu har jag kommit hem från mormor och morfar. Mysigt var det där iaf. Jag rotade runt i deras garderober och hittade en fin weekend bag som jag la beslag på. Jag och fredrik åkte även vidare till hälla där jag köpte en keps som jag tänkt köpa ett tag nu men inte funnits inne så nu passade jag på. Och de blev även ett par boots till i vinter. Så nu får jag vara klar för ett litet tag. Vinterjackan var inget för mig, de hade gjort om peak märket så illa att det förstörde hela jackan så nu får jag tänka om.

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Hemmagjord pizza, mums!


denna keps blev det fast i blått.

Ikväll ska jag ta det lugnt. Skönt. Även fast jag inte behöver så stressar jag fast jag är ledig. Hemsk ovana jag har. Nej, nu, mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0