Själv hela helgen

Nu har alla mina sambos åkt hem till sverige så jag är själv hela helgen vilket är skiit tråkigt. Jag saknar mina vänner där hemma! Emelie gumman, jag saknar dig med! Minns ni att jag berättade om tanten som bodde här innan oss som dog?! Nu håller adrian på och retar mig och säger att hon kommer göra mig sällskap osv. jäkla adrian!!

Nu ska jag till gymmet med simon sedan hem och laga lite mat, sedan iväg till jobbet igen. Så ikväll när ni sitter framför tv'n och myser med en godispåse och njuter av helg ska jag alltså pallra mig iväg till jobbet. Känns tungt!

Later!


Kommentarer
Postat av: mamma

Kämpa på tjejen! När du åker till USA sitter vi fortfarande o gör inget speciellt. Du kämpar mot ett härligt mål! Ha en bra natt. Älskar dig, stor kram mor

2009-10-23 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0