Slut som människa

Jag har nog aldrig varit så här trött i mitt liv. Nu har jag jobbat 2 nätter och ska jobba 3:e och sista för den här veckan snart, om 30 min ska jag kila iväg. Sedan bär det av hem till Västerås. Ska bli skönt att få sova. Mycket har hänt de senaste dagarna. Paulina har bestämt sig för att flytta hem och tjej som lina bott med tidigare som heter alex ska flytta in. Vi får se hur detta går. Jag känner mig lite orolig men det löser sig säkert. Jag får ett helt eget rum nu iaf, så det är skönt!

Det går rätt bra på jobbet. Har en kille som heter Simon på mitt skift från Lidköping som är väldigt trevlig och som jag redan lärt känna bra, så det är kul! Igår satt han och jag och tog bort pappret på maraboudaim i 9 timmar och sedan ett morgon möte till halv 9. Jag kan ju säga att jag inte bara nicka till en gång utan några fler under det mötet. Vi har iaf väldigt kul och skrattar oss igenom dessa långa nätter.

Nu slutade min hjärna att fungera så jag skriver inget mer nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0