Snart jobb

Jaha nu var det nästan slut på denna helg. Imorn börjar jag jobba och det är då slut på friden. Är ledig en vecka på onsdag fast jag vet inte om jag orkar åka hem då, tar sådan tid. Har inte bestämt mig än. Ikväll missar jag sverige matchen som jag vet alla ni där hemma ser på, SKIT! hade väldigt gärna velat se den och dricka lite öl sedan gå ut lite. Men jag är inte helt hundra från igår och känner att jag har lite vätskebrist haha. Kul var det iaf. Idag har vi bara tagit det lugnt och inhämtat energi. Det har varit en mysig helg! Utan stress vilket jag gillar.

Imorn ska jag fixa och försöka sova så låångt som jag bara kan. Men jag vet inte vad som är bäst, gå upp tidigt och sova middag eller sova så länge man kan och sedan hoppas på att kanske sova lite middag. Usch jag fasar för att jobba natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0