Stress

Usch vad jag kænner mig stressad idag. Har så mycket att gøra på jobbet, ska gøra lite annat idag æn vad jag gjort tidigare. men det ska nog gå bra.

Idag kommer Paulina tillbaka, kul så! Då får jag en rumskompis igen. Pratade med mamma igår och jag øvervæger om jag ska åka med farfar hem på søndag ændå. Och næst næsta vecka, tænk vad skønt det skulle vara! Har massvis att fixa hemma. Idag regnar det hær och ær allmænnt ruskvæder. Igår kvæll var vi som sagt och såg på lægenheten, den var mysig men lite. Ær så glad att vi har en sådan perfekt lægenhet, den kænns hemma. Men igår nær jag kom hem från jobbet och låg och halvsov i soffan kom granntanten (førresten paulina, du får inte spela så høg musik sa hon) och ringde på. Hon ville kænna på våra element, som ær iskalla, och på dem hade vi hængt alla våra trosor som vi tvættat kvællen innan. Haha lite pinsamt att de hængde på alla element hon såg på. I vilket fall ær det iskallt och inget av de fungerar. Måste ringa vaktmæstaren. Plus att hon sa att tanten som bott dær innan oss døtt. Vi får hoppas att det inte var i lægenheten bara haha. Men inatt nær jag vaknade till kunde jag inte slæppa de hon sagt, typiskt mig!

En dag till helg igen, længtar! Ha en bra dag alla søta læsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0