Väckning

Nu när pernilla är hemma får man inte sova. Imorse väckte hon mig kl 9 för då skulle jag minsann med henne på någom möbel-loppis i sala eller var det var, ett intresse hon fått sedan hon började denna utbildning. Jag måste vara ärlig och säga att jag har svårt för sånt där. Jag låtsades sova vidare men det gick inge bra för hon ställer sig och skriker MALIN i dörren så jag drar mig upp men då visar det sig att mamma och pappa skulle iväg och golfa så vi åkte ned på stan ist. Jag hittade en jacka på Carlings. Nu ska mormor och morfar komma hit och fika sedan ska vi ut ikväll. KUL helg!

Hoppas ni får en lika bra helg som jag kommer att ha! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0