Battlefield

har blivit en av de mest spelade låtarna på dator just nu. Jag och paulina hänger i köksfönstret och jag skypar med amanda. Vi är patetiska vi vet, men det finns inte så mycket annat att göra men vi har nu skakat hand på att fixa internet imorn såhär kan vi inte hålla på.

Vill inte att helgen ska vara slut och detta jobbsökande ska börja igen. Imorn bitti ska jag på intervju till ett nytt bemanningsföretag, så jag hoppas det ger nått.

Jag skulle vilja gå på bio i veckan och se flickan som lekte med elden. Har läst alla böckerna och är helt fast så den ser jag fram emot eftersom första filmen var så himla bra. Biljetterna slutsålda igår eftersom det var premiär.

Mamma förlåt, jag vet att du alltid sagt det. du får den äran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0