Bebis

Såg att bloggerskan Stina Lee fått barn, en liten tjej. Jag skulle vilja ha en bebis i nærheten kænner jag. Konstigt att efter att jag fyllde 20 kunde jag få ett bebis sug då jag såg en liten skrutt. SJÆLVKLART ær det inte dags før mig på flera år framåt (sorry mormor), men jag skulle ønska mig ett litet syskonbarn att skæmma bort. Skulle vara så kul ifall pernilla och gustav fick barn men jag førstår att det måste vænta tills de ær klara i skolan, men skulle ændå vara mysigt. Pernilla har ju søta lilla Tuva att gosa med, som før øvrigt ær en riktig liten goding.

Nej nu nog om bebisar, herregud hur kom jag ens in på detta?!

Idag var jag smart eftersom jag blev så hungrig tidigt igår så tog jag med russin som jag kan æta tills det blir lunch. Jag har nu inte ætit godis sedan jag var hemma i Væsterås och ær vældigt stolt øver detta. Børjar kænna skillnad nu nær jag sætter på mig byxorna, att jag faktiskt kommer i dem, efter all motion och inte lika mycket alkohol, så då ær jag på rætt væg. Miss førstå mig rætt, jag bantar inte eller något jag vill bara komma i mina klæder igen :)

Lina och jag hade myskvæll igår. Vi lagade mat och kollade lite tv, sedan stædade vi lite och gick en promenad och prata om allt mellan himmel och jord. Det ær så skønt att prata med henne och hon ær oftast så positiv till allt. Vi pratade killar och vilka JERKS de kan vara och hur svårt det ær att førstå sig på dem. Sedan kom vi in på utbildning som vanligt och vad man ska gøra av sitt liv. Nej nu får jag ångest igen..

Kommentarer
Postat av: Linis

Hahah typiskt dig och mig och komma in på det :D det løser sig gumman!! PUSS

2009-09-29 @ 15:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0