Caféet

Vi har fortfarande inte fått något internet till lägenheten så nu sitter vi på caféet igen, fast nu förvandlas det till en bar så jag känner inte riktigt att vi passar in här osminkade och i leggings och koftor haha.

Idag har vi städat, lagat mat, varit ute och joggat och bara slappat. Det är mysigt att vara tillbaka och umgås med Paulina igen. Jag har lite träningsvärk i magen efter allt skratt idag. Vi har två gäster som var paulinas kompisar osm åkte hem imorse. Det är alltid kul med lite besök. Igår låg vi alla och slappade framför tv'n men jag somnade på golvet så det blev en rätt tidig kväll.

Imorn har vi massa ärenden att fixa. Vi ska till banken, försöka hinna till IKEA, möta lina, kolla internet och ringa massa samtal. Och självklart söka jobb igen. Usch vad jobbigt det känns att vara på ruta ett igen

Jag saknar alla där hemma lite nu. hade varit mys att ha er här.
Hahaha nu skrattar vi åt tjejern som jobbar här som springer runt och serverar i minimjukis shorts som inte ens döljer skinkorna åh jisses så hon ser ut, pinsamt!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0