Camp America

Nu har jag helt pløtsligt kommit på en ny idè før næsta sommar. Jag saknar USA føøør mycket før att inte åka dit något næsta år, så jag ska ansøka som camp leader på camp america. Det ær ett læger før rika ungar som de skickar ivæg 1 timme utanfør NY. meg var det innan hon var aupair 3 år i rad och hon ælskade det. Jag ska skicka in en ansøkan redan næsta vecka och hoppas jag blir antagen. HOPPAS! tænk hur kul det skulle vara att spendera en sommar strax utanfør NY.

Nu går tiden otroligt sakta hær på jobbet. Jisses klockan står still. Nu vill jag bara gå hem och ha helg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt! Jag tror nästan att jag skickar in en ansökan jag också! :P

2009-09-25 @ 16:14:03
URL: http://malinsresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0