Deppdag

Jag vet inte vad det är med mig, känner mig som en hormonell 14-åring idag. Jag känner mig jättedeppig. Läste ett blogginlägg om en födsel och helt plötsligt fick jag kämpa för att hålla mig från gråten, så jag verkar vara väldigt känslig idag.

Jag HATAR att vara osams med någon och speciellt ifall det är en person som står mig nära. Ibland är denna person en gåta för mig. Jag tror jag känner honom bra men så ändrar han karaktär och blir helt främmande. Besviken, som du sa var ett bra ord för vad jag känner..

Längtar bara hem idag.. Nej gaska upp dig Malin, så farligt är det faktiskt inte!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Hmm, vad är det nu då tro? Vi kan ju höras på den norska sen kanske?Puss!

2009-09-28 @ 12:51:46
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0