Elin Klings assistent

Haha Pernilla och Emelie bara retade mig hela dagen igår för att jag är en sucker för Elin Klings stil och idag såg jag att hon sökte en assistent så vem tror ni nu inte nappade på detta haha. Jag måste bara ha en outfit bild sendan flyger ansökningen iväg. Tänkt vilken dröm att få jobba med kläder och mode varje dag, mm om man kunde få ha sådan tur. Nej för mig nu framöver blir det att stirra sig blind på choklad haha.

 
Jag gillar den där rosetten där som sjutton fasen, frågan är bara på vilken tröja.

Kommentarer
Postat av: emelie

Hahahhahah! Så sjukt roligt .. tror du inte jag skrattade när jag läste det och tänkte på dig. Jag hjälper dig gladligen med en outfit bild, jag har säkert till och med några på lager. Ska nog kunna komponera ett dugligt CV också plus personligt brev där jag ska förklara din kärlek till elin kling. You go malin! Det här får helt klart bli vårt uppdrag i veckan. Jag ska promota dig via facebook, you´ll see! :)

2009-09-07 @ 22:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0