En väldigt bra sommar



Jag och mina älskade vän Ida som jag saknar mycekt..

Jag hade en underbar sommar. Jag umgick med gamla goda vänner och lärde känna nya väldigt bra vänner. Saknar alla lite där hemma men jag är glad att jag har Paulina och Lina här, vi kommer ha så kul. Springa i affärer då gina tricot ligger under oss och H&M trend över gatan blir detta farligt haha. Jag och Paulina har redan tagit oss några shopping turer. Jag köte ett par otroligt snygga skor som jag letat land och rike efter och en söt bh. Paulina var inte så bra på detta att säga: "-Nej Malin, jobb först!" Utan sa isället mycket snygg du måste köpa haha. Bild kommer senare på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0