Fick jobbet

Var på arbetsintervju idag på en pr-byrå och det gick jætte bra men han tjatade hela tiden om att de inte ville anstælla någon som inte ville jobba dær kortare æn 8 månader. och jag ska ju bara bo hær i 6 månader. Så direkt efteråt hade jag en dålig magkænsla att jag undanhållit før dem att jag inte kunde lova att jobba dær længe. så nær min kontaktperson ringde sa jag att jag ska ut och resa i februari.

Så nyss ringde min kontaktperson upp och sa att jag fick jobbet, MEN bara om jag inte skulle ut och resa och jag hade ju sagt att jag skulle det så då fick jag det inte.. Det kænns dumt før nu måste jag børja om igen, men jag kænner i magen att jag gjorde rætt. Och om det ær något jag lært mig hær ær det att alltid følja magkænslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0