Frost

Imorse var det frost ute och næstan frost inne. Herregud vad kallt det var i morse. De ringde igår och frågade om jag ville jobba hela dagen idag ist før 2 timmar och de ville jag ju så nu sitter jag hær.

Igår var en riktig mysdag. Først sov jag så længe jag kunde vilket var till 7.30 sedan låg jag och læste tills jag hørde elin gå upp. Då åt vi frukost sedan kilade vi øver till deras lægenhet och jag hjælpte till att flytt stæda lite. Sedan gick jag hem och lagade lunch och tog på mig joggingskorna och tog en snabb promenad till freia dær jag fick klæder och skåp så nu borde det ændå vara på riktigt denna gång. Sedan møtte jag upp elin och vi tog oss ned till stan dær vi møtte upp lina som slutat jobbet. Vi gick och kikade i affærer och en t-shirt med axelvaddar från H&M Exlusive fick følja med mig hem. Vi hade først tænkt att følja med elin på hennes avskedsfest på en bar dær hon jobbar och dricka lite vin men vi var før sega før det så vi køpte godis och kollade skärgårdsdoktorn. Lina hade en teori om att om man är sugen på något sa har man en brist av det och BEHÖVER det før kroppens skull, jag tyckte detta var en genialisk teori.

Kan sammanfattats som en perfekt ledig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0