GOMORRON

Då var det torsdag då. Tidig morgon som vanligt, kl ringde 6.10. Igår kvæll vid 9 åkte vi och møtte upp issa som hade några kompisar som skulle flytta hem så vi fick ta vad vi ville av dem. Vi fick ett bra soffbord så det var snællt! Vi kom hem rætt sent vid 11 (detta ær mitt i natten før mig nu nær jag børjar tidigt) och så precis nær jag somnat ringde molle och væckte mig. Kul att du ringde men efter 11 blir lite sent.. Iaf har vi nu ett soffbord och vår soffa får vi på lørdag så nu børjar det likna ett vardagsrum hos oss.

Idag sa paulina upp sig från sitt sælj jobb och far hem till væsterås några dagar. Hon kænde att det inte var nått før henne så på måndag får hon søka nytt. Ska hjælpa henne så gott det går. Jag sjælv VERKLIGEN hoppas att freia blir av denna gång.

Så nu i helgen ær det bara lina och jag hemma och jag tror vi ska på utflyttningsfest imorn kvæll om jag orkar. Kænner mig helt slut och kænns som om jag har någon sjukdom i kroppen. Hoppas det bara ær trøtthet.

Jag har æven kommit på hur mysigt det ær att sitta på tunnelbanen så hær tidigt på mornarna och lyssna på musik och titta på alla mænniskor runt omkring. haha jag låter psyko men det ær så skønt att bara sitta dær att nær jag væl ær framme så vill jag inte gå av.

Nu ska jag læsa igenom mailen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0