Grey's

Jag ligger i sängen och kollar lite grey's anatomy men ska snart göra mig iordning för att åka ned på stan och möta upp Emelie.

Igår kväll såg jag på roast på berns då de "roastade" Björn Gustavsson. Stackaren han blev kallad alla möjliga hemska saker. En sak som var lite roliga var då Özz eller vad han heter sa: -"Han är lång, smal, vit och har lite ludd där uppe, han är tamej-fan en tops!". Jag undrade då om jag själv skulle klara av att sitta där och bara le och ta emot allt det där, tror ej jag skulle klara det.



Jag hade en liten crush på honom när han höll på med melodifestivalen. Hur kommer det sig att man blir attragerad av killar med humor fast de inte ser speciellt bra ut?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0