Halsmandlar blir pingisbollar

Kænns som om mina halsmandlar håller på att svælla upp till pingisbollar. Usch jag hoppas det lægger sig. Jag ær super trøtt och seg idag, vill bara hem nu. Idag ska vi gå och se på en lægenhet till Paulinas kompis Emelie och sedan ta en promenad var det tænkt. Idag ær det en riktigt fin høst dag hær i oslo. Kallt i luften men solen skiner.

Lina åker hem på fredag før att se på hennes familjs hundvalp som kommer i helgen. Jag vill med ha en liten hund och speciellt en liten mops. De ær bara før søta. Så det blir jag och Pauli i helgen. Och jag funderar om jag ska åka hem med farfar som kommer till helgen eller om jag ska vænta till fredag om 2 veckor då jag ær ledig från freia. Kænner att jag verkligen skulle vilja komma hem ett tag. I helgen ska jag iaf ta det lungt och slappa, INGEN fest, det fick vi nog av førra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0