Helgen är välkommen

Fredag idag och jag njuter för fullt.. Ikväll ska jag och lina på fest och jag kænner att vi båda behøver det, fast vi tjuvstartade och drack lite vin i onsdag innan vi åkte till issa, før vi tyckte vi behøvde det då med. Men iaf ska vi hem till Elin och Alex som har utflyttningsfest. Så efter jobbet ska møtas upp och fixa lite ærenxden som vinmonopolet, ta ut pengar till flyttgubbarna och se på en lægenhet åt paulinas kompis emelie som flyttar hit snart. Sedan ska vi sova middag och gøra oss iordning.

Imorn har vi sagt att vi ska stæda hemma och fixa och om vi hinner ut till ikea och inhandla lite saker. Sedan antingen slappa och ha en bakis dag eller gå på en annan fest hos några kompisar till elin och alex men vi får se. Søndag blir garanterad en slappar dag før att ladda batterierna før næsta vecka. Vi får se nær paulina kommer tillbaka, hon sa att hon skulle vænta tills hon får jobb så vi får se.

Ja, nu har jag uppdaterat lite før helgen eftersom jag troligtvis inte kommer skriva så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0