Hemma igen..

Nu sitter jag på altanen med mamma och hon ligger och pratar i telefonen. Det har varit jätteskönt väder idag, nästan lite sommarvärme i luften. Jag och emelie promenerade hem från stan. Hittade inget att inhandla men det kanske var lika bra det. Jag känner att varje morgon är det en stor process att hitta nått att sätta på sig då jag lämnat hela garderoben i oslo. Ialla fall det av värde!



Ikväll fundera vi på att gå på bio, den dära sommaren med björn eller vad den heter. Har hört att den ska vara rolig.

Kommentarer
Postat av: Helen Jansson

Ta genast bort denna hemska bild!!! jag ser ju inte riktigt klok ut! Hur kan du ha blivit så söt? puss på dig o ha det

2009-09-13 @ 19:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0