I'm ready, bring it on!

På något konstigt sätt känner jag en slags harmoni inom mig och jag känner att jag verkligen är på rätt väg.

Oslo och mysa med goa vänner och jobba ihop pengar till min resa. Sedan Australien och hela den resan med min älskade vän Meg som jag saknar dagligen och sedan för att återvända till sverige och starta skolan. Det gäller bara att klura ut vilken utbildningn som kommer passa mig bäst. Men jag känner mig STARK och kommer garanterat att lösa det problmet och jag känner mig lugn..

haha jag som förra veckan låg på en viss väns toalettgolv och grät av smärta som spår av en stressad tid och troligtvis magsår, så kan det svänga snabbt!

Skönt att komma hem nu och mysa med familjen. Mamma ringde precis och sa att även Pernilla skulle komma hem denna helg så då blir det fullt hus igen.

Är väldigt glad att det finns BÅDE internet och eluttag på denna buss så jag har något att fördriva tiden med då jag läst ut alla böcker jag hade med mig (måste fått min läslust från pappa).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0