Inspiration

Just nu saknar jag inspiration. Jag vill hitta en bra modeblogg att följa, en där det läggs ut outfitsbilder VARJE dag där man kan hitta idéer för dagens to wear. Känns som om jag tappat min stil och behöver hitta tillbaka till den igen.

De bloggar jag följer nu ger någorlunda inspiration är Elin Klings, hennes assistent emma, sofie fahrman och Natalie Karlsson. Tänk ändå om man kunde få ha Elin Klings garderob.. eller ännu bättre alexa chungs eller varför inte Kate Moss, haha, nej nu spårar jag..

Just nu springer jag runt i t-shirt och högklackat och städar lite. Konstigt det dära, varför jag gärna vill ha högklackat på mig när jag städar, tror det är för att piffa till den tråkiga sysselsättningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0