Jag saknar..

Jag saknar..

att cykla ned till hamnen och äta glass med emelie och skratta åt hennes sjuka humor.
att mysa med karin och høra allt hon gjort i skolan
att gå ut och gå och prata av sig med amanda
att fika och mysa med fanny och lyssna på hennes kloka råd
att skratta så man får magknip åt ida när hon retar mig för något
att gå på stan med pernilla och peka på allt man önskar sig men får vänta med tills jag rest min resa
att ligga i tv-rummet och kolla sex and the city med mamma
att springa in och ställa sig framför tv'n då lillebror försöker spela fifa eller något annat viktigt
att cykla hem med pappa från jobbet och prata om dagen
att sitta och mysa och spela kort hos mormor och morfar
att åka på mysiga utflykter med molle och manne
att pussa och krama michael och nathan
att gå till foreset room och äta midnightsnack med meg och corinna
att gå längst New Yorks gator
att flumma sig med flodan och prata om allt möjligt

oj, tänk vad mycket man kan sakna en vanlig onsdag..

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag saknar dig! Så tomt här hemma utan dig .. :( Måste komma och hälsa på snart eller att du kommer hem. Saknar dig och dina sjuka saker!! Du är bäst min underbar vän :)

2009-09-23 @ 23:11:34
Postat av: karin

JAG SAKNAR DIG MED MIN GRIS

2009-09-25 @ 16:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0