Kära vänner

Igår gick jag ju på stan med pernilla på dagen. Sedan hem och fixa lite och åt god mat med familjen. Vi år raclette, det hade jag inte ätit på ett tag. För dem som inte vet vad det är, så kan det förklaras som en grill som står mitt på bordet och du grillar vad du vill i olika slags spadar. riktigt gott och kul (om du inte är super hungrig för det tar lite tid).

Sedan skjutasade pernilla ner mig på stan hem till Emil. Vilken superfin lägenhet han bodde i. Så jag, Oscar och Emil satt och pratade livet och drack vin ute på hans balkong. Väldigt mysigt var det. Kul var det även att lägenheten ligger mitt i centrum och även balkongen, så man hade perfekt uppsyn om vad som hände runt omkring på stan. Jag räddade te x. en cykel från att bli stulen av några alkisar. Sedan gick vi ner till tabazco och mötte karin och emelie. Men pernilla ringde och frågade om jag ville ha skjuts hem så jag och emellie nappade på det. Skönt med en lagom kväll.


Idag ska jag slappa och njuta av söndagen och att jag inte behöver jobba imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0