Karma

Jag har nu under några veckor trott att mitt karma har kommit ifatt mig för något jag gjort men har hoppats att det bara var otur, men nu VET jag att det försöker säga att jag gjort nått hemskt för sådan här otur kan man väl ändå inte få ha?! Det känns som om jag blivit överkörd av en truck och sedan backat tillbaka. Hej och välkommen tillbaka magkatarr!!

Jaha, förutom att stressa över jobb idag ska jag väl försöka njuta av det fina vädret och umgås lite med karin och emelie. Först behöver jag nog ge mig ut på en "avreagera din ilska runda" i skogen. Åker om två dagar. Nu är allt förändrat.

Kommentarer
Postat av: pernilla

Nej nej nej. Det LÖSER sig snart. puss

2009-09-10 @ 12:25:22
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0