Kuul!

Gud så glad jag blev, jag fick en kommentar från någon jag inte känner. Ja, det är jag på översta bilden så jag tackar och bockar för det, söt! Skulle ändå önska det var lite längre.

Usch vad seg jag blev idag.. Har ni märkt det att när man sover länge resulterar det bara i att man blir ännu mera trött. Nej tacka vet jag att stiga upp vid 9 och få massa saker uträttade.


Här skulle jag vilja ligga idag. Detta är från i sommras då jag var med mamma och pappa på ängsö och badade. Ps. Jag är inte naken som det kanske ser ut.

Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

nejsh, det är så slitet :D haha du med!

2009-09-07 @ 14:07:01
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0