Lång promenad

Jag gick ut på en långpromenad, åh gud så skönt det var, efteråt!

Det blir nog inget Barcelona, herrejisses jag kan ju inte åka iväg bara sådär. Plus att biljettpriserna steg kraftigt. Kanske får bli en mysig tur till Stockholm ist och det är väl inte så illa haha. Ska nu försöke ge mig in på att lägga in låtar på pappas Ipod som han fick av mig i julklapp. Usch jag skäms att jag inte tagit tag i det tidigare men jag är ju fullkomligt världelös på allt som har med elektronik att göra. Det är ett under att denna dator forfarande startar.

På tal om min dator så hittade jag precis nått såkul som en inbyggd webkamera, haha. tänkt att jag inte visste om det tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0