Mamma?

Jag har både skrivit mail och bett pernilla be dig att ringa. Vart håller du hus? vore kul med svar då jag måste prata med dig om allt detta med jobb. Behøver ditt råd.

Idag var vi alla 3 uppe vid 8 då jag skulle gå till jobbet. Mysigt. Kænner verkligen att jag trivs och bo med dessa tjejer och vi har så mysigt hela tiden. Jag tycker inte om att vara sjælv så det ær helt underbart att ha någon att fnissa med och prata om allt som hænt på dagen precis innan man ska sova. De kallar mig mamma malin før jag skriver komihåg- och lycka till lappar, hjælper att førbereda innan intervju och beskriver vægen før dem haha. Men det får bara vara i børjan sedan vill jag inte vara mamma malin mer.

Igår medan paulina jobbade gick jag och lina hem till elin och alex och kollade film. Filmen var super dålig så vid halv tio promenerade vi hem før att møte upp paulina som slutat jobb. Sedan hørde jag dem sitta och knappa på deras datorer medan jag la mig før att sova då jag børjar vældigt tidigt. Men bara att høra ljud runt om kring sig gør att jag somnar på størt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Så nu har du tagit över mammarollen? Du måste nog släppa känslan att känna efter vilka som är arga på dig. Du får vara lite ego när det gäller Norge o jobb tror jag. Vill dom göra sig av med dig tidigare än dom sagt, så gör dom det. Det kan ju ske förändringar under tiden som gör att man måste ändra sig, då kan dom ju inte tvinga dig att jobba kvar? Försök bara att behålla ditt självförtroende och håll dig lugn, så ordnar det sig! lycka till stor kram från mor

2009-09-17 @ 12:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0