Måndag igen

Ja, nu var det dax för måndag igen och de som jobbar var tvungna att pallra sig iväg dit. Idag tog jag en lång sovmorgon och känner mig helt groggy för jag tror att jag sov lite för länge. Sitter och velar nu om jag ska ut på en promenad eller inte, men bör nog väga för.

Igår var jag med emelie och pernilla på hälla och IKEA och åt korv, sedan var emelie här hemma och tog det lugnt ett tag innan vi tog en promenad ned pås tan och fiakde lite. Sedan avslutades kvällen med lite tv-tittande. Skön söndag.

Idag när vännerna slutat skolan ska jag och karin möta upp bubblan och förhoppningsvis flodan. var år och dar sedan jag såg henne så det skulle vara skoj. Men innan allt detta ska jag iaf hinna rensa och städa lite hemma. Jag tror jag tappat min stil och beöhver hitta tillbaka till den så det är dagens mission.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0