När är det lunch

Klockan är bara 10.15 och jag håller redan på och dör av hunger. Jag får nog vänta ända till kl 11.30 att äta, och då blir det väl nån torr macka. Nej nu såg jag precis att "mattanten" serverar våfflor idag, mumms!! pannkakor har jag svårt för men våfflor kan vara super gott. Mmm nu luktar det nygräddat, fy detta var ju en pina när jag svälter här ute.

Brist på inspiration de senaste dagarna har jag ätit lax 4/5 dagar så måste jag väl ändå fått min dos av fisk för denna månad  mamma? haha. Nu kan jag inte tänka på annat än mat.. och en snygg tröja jag såg på stan, och ett par snygga skor och en snygg väska.. ja ni fattar. mat och kläder är det enda jag har i huvudet nu!


Rolig accessoar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0