Nära och kära

Det går inte en dag utan att jag tänker hur tacksam jag ska vara och hur lycklig jag är att jag har alla dessa
unika människor i min omgivning som ger mig denna lycka. Jag önskar bara att alla ni vet hur mycket jag tycker om er
och hur mycket ni betyder för mig. Man kan ALDRIG säga jag älskar dig för många gånger,
så nu säger jag det till MINA bästa..

Mammapappafredrikpernillamormormorfarfarmorfarfaruffebirgittalassekarinemelieflodanidaamanda
linafannypaulinalottamickandersmariejockemattiasrobintobiastheresechristermarcuslenaandreas
mannemegcorinnarobban och massa massa fler men ni alla vet vilka ni är.


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh jag Älskar dig bästa vän! Jag saknar dig varje dag.. Hur har du det?

2009-10-03 @ 19:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0