Ny dag och ny måndag

Idag är det måndag och jag skulle egentligen varit på jobbet nu om det inte varit för min snurriga chef som tagit fel på datum. Lite bitter är jag fortfarande.

Sitter nu på cafét igen. Men vi har idag gått och hört oss för med internet och det verkar som om vi kan få utan bindningstid så vi får se vad som händer på torsdag då det kommer en kille som ska installera nått uttag för det. sedan har vi varit på banken och öppnat ett konto åt paulina. Det är så kul, hon sitter och kollar frågande på mig coh jag svarar vad hon vill ha och vad hon ska fixa. Jag är hennes tolk säger hon!

Idag ska vi möta upp Lina som kommer ikväll. Mys. Så vi ser det som dagens motion att gå dit och hämta henne. Vi har nämligen blivit lite förkylda bägge två.

Later!


Oslo på vintern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0