Nytt jobb- før ett litet tag

Idag børjade ett nytt jobb som receptionist på ett byggføretag, som vikarie. Jag ska vara hær till den 5/10 och sedan børjar jag freia på søndagen om allt går som planerat. Jobbet ær lite halv segt, men det ær ju bara før 2 veckor och jag hade aldrig i mitt liv klarat att bara gå hemma en dag till utan något att gøra.

Paulina hade en liten deppdag igår då hon har hemlængtan, och jag førstår verkligen hur hon kænner. Kænde precis likadant nær jag flyttade hit før førsta dagen och all bara går emot æn. Tror hon mår bættre idag efter lite stød från oss igår kvæll. I natt væcker hon mig kl 4 och påstår att någon står och skriker paulina utanfør fønstret. haha jag har nu blivit væckt kl 4 av henne 3/5 nætter. børjar bli lite av en vana, hoppas den vanan slutar snart. Sjælvklart var det ingen utanfør som skrek paulina och ingen utanfør i huvudtaget men dær stod hon och spanade på de tomma gatorna. Undrar om jag ska børja bli orolig før henne? haha.

Annars flyter allt på bra. Jag och Lina sprang runt till alla internet operatører igår och førsøkte få hjælp, men servicen i norge ær kass så vi stod bara dær som frågetecken och har ingen aning om hur vi ska løsa detta med uttag hit och rauter dit. Vi behøver en man i hushållet. Adrian tar du den piken?  

Nu ska jag snart få æta lunch, jag ær døds hungrig nu.


Kommentarer
Postat av: pernilla

SKÖNT att du fått jobb då=) det löste sig alltså väldigt snabbt... Vart ligger det? Jag är trött nu efter en lång dga,men ska ut o GÅ. Sen idol. Puss!

2009-09-22 @ 16:55:07
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gummilumman!

Vad bra du skrev idag, lite roligt också om du behöver oroa dig för Paulina. Du vet vad du kan bota henne med? Sen får ni nog sova tror jag. Du kan väl berätta hur jobbet var. Får du mat där eller måste du ha med? Vad är det för folk o så, du vet väl vad jag brukar fråga? puss o godnatt mammi

2009-09-22 @ 21:15:18
Postat av: mamma

Hej gummilumman!

Vad bra du skrev idag, lite roligt också om du behöver oroa dig för Paulina. Du vet vad du kan bota henne med? Sen får ni nog sova tror jag. Du kan väl berätta hur jobbet var. Får du mat där eller måste du ha med? Vad är det för folk o så, du vet väl vad jag brukar fråga? puss o godnatt mammi

2009-09-22 @ 21:16:08
Postat av: Liniz

HAHAHAH jag dör där stod hon och spanande ut genom fönstret hahahah!

2009-09-29 @ 15:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0