On the road again..

Nu sitter jag på min kära swebus och är på väg hem igen till min egen stora förvåning.
Jag bestämde mig för att fördriva tiden i sverige ist eftersom tjejerna kommer att jobba och då jag glömt en hel del saker hemma. Sedan vet jag ju inte när jag kan åka hem igen för det kommer bli en hel del jobb.

Idag har telefonen ringt varm angående jobb så vad hade jag att vara orolig över! nu känns det bra igen. Hoppas bara det löser sig för min kära vän paulina. Hon däremot har mycket på gång, dejter hit och prövojobb hit haha.
Har fått mig många goda skratt denna vecka.

Ikväll ska jag ta en lång dusch och äta god mat med familjen. och imorn ska jag försöka åka till min kära mormor och morfar och säga hej eftersom jag inte hann säga hejdå när jag åkte.

Såhär kul kan man ha på denna buss då ac'n slutar fungera haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0