Överlycklig

Nu hände det bästa som någonsin kunnat hända mig! Mitt gamla jobb Kjelstrup & Wiggen ringde mig och vill att jag ska komma och jobba imorn och veckan ut. Jag får gå ifrån och gå på intervjuen imorn, så jag ska jobba 8-16 hela veckan. Detta kunde inte bli bättre så nu bara njuter jag!!

Paulina fick med ett veckouppdrag så hon ska till Smart Club ikväll och jobba veckan ut hon med. Nu börjar det lossna lite för oss iaf. Wihoo vi sa att vi skulle fira med bio på fredag och se flickan som lekte med elden! haha bra att man kan glädjas åt det lilla! Sedan blir det nog lite vin med ska ni se :)

Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS, jag visste att det var lugnt! Det har ju aldrig varit några problem förut, så varför skulle det vara det nu? ha det nu så bra på jobbet.

2009-09-14 @ 20:29:35
Postat av: mamma

GRATTIS, jag visste att det var lugnt! Det har ju aldrig varit några problem förut, så varför skulle det vara det nu? ha det nu så bra på jobbet.

2009-09-14 @ 20:30:15
Postat av: mamma

GRATTIS, jag visste att det var lugnt! Det har ju aldrig varit några problem förut, så varför skulle det vara det nu? ha det nu så bra på jobbet.

2009-09-14 @ 20:30:42
Postat av: mamma

GRATTIS, jag visste att det var lugnt! Det har ju aldrig varit några problem förut, så varför skulle det vara det nu? ha det nu så bra på jobbet.

2009-09-14 @ 20:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0