Studera. nu

Studera.nu førvirrar mig. snælla, kan någon hjælpa mig med detta eviga søkande. jag fattar ingenting av detta hur man søker och vilka program som ær vilka. Jag skulle behøva hjælp av amanda, men frågan ær bara nær..
Jag vill eller rættare sagt jag MÅSTE børja studera næsta høst, det finns inget annat alternativ eftersom jag inte vill tillbaka hit och jobb i sverige kænns som en omøjlighet. Så det ær bara det att vælja på. men nu ska jag bo hær till 31 januari och 10 februari åker jag och kommer inte hem førræn det ær førsent att søka in, så jag måste alltså læmna in alla ansøkningar innan 10 feb och hitta utbildning nu under høsten. Men amanda kom hit och hjælp mig, snælla? :)

 
hær vill jag vara just nu. promenera længst gatorna, dricka jamba jucie och shoppa. Utan några bekymmer.. tænk ændå om man kunde ha sådan tur!


Kommentarer
Postat av: mamma

Såhär är det Malin; man har alltid några slags bekymmer. Även om man står på NY gator så har man bekymret att, snart måste man åka hem, o vad ska man göra då? Det är det som gör livet förstår du. Man måste bara lära sig leva med vissa bekymmer, o dom man inte står ut med - gör man något åt. Lev i nuet och gör det bästa av det! Det finns inget annat här på vår korta tid på jorden. Gläd dig åt småsakerna i livet, varje dag. Sov gott, mor

2009-09-23 @ 21:11:17
Postat av: mamma

Gå in o kolla KY utbildningar också, ett bra tips! Det finns massor! kram

2009-09-23 @ 21:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0