Tidiga mornar

Klockan är 10 och jag redan hunnit varit ute på en promenad. Jag ÄLSKAR när man känner att man får ut mycket av dagen och speciellt när den börjar bra och tidigt. Nu ska jag satta mig och läsa tidningen och äta frukost ute io solen och sedan starta och ringa alla samtal. Nu är det JOBB som gäller. Sedan ska jag även hinna packa och träffa Emelie och Lina.

Karin åker på lyxspa idag med sin Andreas. Han köte det till henne i födelsedagspresent och jag är lite avis. Så hon skulle få massage och äta god mat hela helgen, LYX! De två är så söta och man känner sig så välkommen hem till dem. Jag trivs i deras lägenhet och när jag flyttar hemifrån ska jag se till att mina vänner känner sig som hemma och trivs hos mig!

Imorn åker jag tillbaka och jag kommer sakna mina babes här hemma men jag har Paulina och Lina med mig så det är inte fy skam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0