Utdrag ur Paulinas blogg

hahaha jag hittade precis ett utdrag ur Paulinas blogg som jag skrattade gott åt.

"Igår snodde vi föresten ett tv bort nere på gatan, eller jag.. Efter att ha förlorat i sten sax påse mot Malin. Nu har vi tom ett vardagsrumsbord till våran soffa som är en mörkblå luftmadrass, flott."

Ja, nu ser ni hur roligt vi har det. Jag tror jag aldrig skrattat så mycket åt något i hela mitt liv, låg på backen och höll på att kissa på mig när paulina tar på sig min luvtröja och tar ett bord och springer in i vår lägenhet. Det stod nämligen ett utanför vår port.


Nu spelas "baby can I hold you tonight" här i högtalarna och jag ser paulina grimasera på andra sidan bordet haha. Jag gillar iaf den och den får mig att vilja hålla någon baby ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0