V.41

Så nu var det måndag igen då. Lite om helgen.. I fredags så satt jag och lian hemma hos oss och drack lite vin och åt god mat, sedan gick vi hem till tjejerna på kirkeveien som hade utflyttningsfest. Det var trevligt dær men vid 1 høll vi på att somna eftersom vi jobbat så då pallarade vi oss hem. Det mærkligaste under den kvællen var att det kom dit någon som hade en hund och hunden hette inget mindre æn vadsani, så nu kan ju førstå førrvirringen nær vi fråga vad den hette och hon sa vad sa ni, vi upprepade det ca 3 ggr innan vi insåg att det var hundens namn. De måste ju ångra sitt beslut av namn om de går igenom den processen varje gång.

På lørdagen vaknade vi tidigt och gick øver till tjejerna før att hæmnta vår soffa. Vi bar och selt før att få ned den. 3 små tjejer med en soffa på 1 ton ned från 5:e våningen utan hiss. KUL! sedan kørde de den till vr lægenhet och dumpade den på gatan. Så dær stod lina och jag och tittade på varandra och undrade hur detta skulle gå til. V fick upp ena delen, men den andra var en omøjlighet. Nær vi stod dær och var næra till gråten och redan gett upp kommer 2 starka karlar som hjælper sin væn att flytta in i vårat hus och frågar ifall vi behøver hjælp. Så på 5 min var soffan inne, æven fast de dær biffarna fick kæmpa sjælva. Sedan var vi så trøtta att vi slappade i soffan tills det var dags att gøra sig iordning på nytt. Denna gång skulle vi hem till Elin och alexs kompis oskar. Vi var dær ett tag sedan stack vi ner till emil & samuel dær några dj`s och vænner till lina från væsterås skulle spela. Vi shotade och drack drinkar. Huxflux var kvællen øver. Jag tappade bort lina och elin och till min førrvirring stod sjævl på karljohan och undrade var sjutton de tagit vægen. Lite krångel och telefon samtal senare satt vi iaf i en taxi på væghem.

Igår var ingen rolig dag. Elin ska bo hos oss nu till onsdag før de ska flytta ur sin lægenhet. Vi rørde oss från soffan till Mcdonalds och sedan tillbaka. Så man kan ju inte sæga att vi gjorde många knop. Slitna och trøtta hade vi nær de andra tjejerna kom øver The Hills maraton och bara slappade. Tidig kvæll och nu sitter jag hær..

Nu vet ni lite vad jag haft før mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0