Hemma igen..

Haha ser att jag använt den repliken många förr. MEN nu är jag hemma igen efter en 3 månaders lång och underbar semester. Jag har nog haft den bästa tiden i mitt liv och jag saknar tiden där borta otroligt, och framför allt alla underbara människor jag stött på.

Men nu är jag hemma i sverige igen och så kul att träffa alla vänner. Och något jag ser fram emot så mycket att jag skulle kunna spricka är SATC 2 Premiären nästa torsdag.


Mitt favorit citat som jag även skrivit här i bloggen tidigare är fortfarande när Carrie får ett samtal från John i slutet på serien och hon säger:
-"The most importen relationship you have, is the one you have with yourself, and if you find some one that love the ONE you love, well that's just FABULOUS!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0